Monday 24 August 2015

BULETIN : SNE FC 2015




Salam rakan2 budiman. Selamat meneruskan pengisian kehidupan.
Kebelakangan ini kami menjadi bertambah teruja dengan SNE SFC peluang buat duit di SNE. Cara yang digunakan dalam mempromosi perniagaan yang ditawarkan memang cukup hebat. Bisa “cair’ dibuatnya. Kami rasa sasaran yang paling terkesan dengan pujukan dan dendangan syahdu ini sudah tentunya mereka yang baru pertama kali mendengarnya. Kalau kami sendiri yang dah bertahun2 bergelumang dengan hal2 begini pun boleh jadi asyik dibuatnya yang di muatkan di segmen LATIHANNYA. apatah lagi halnya dengan orang yang baru nak berjinak2 dengan perniagaan . Sudah tentu lentok habis dibuatnya.






Kumpulan ini menggunakan teknik terbaru teknologi pasaran perniagaan termasuk sistem latihan beramai-ramai yang di mana usahawan baru dan yg sedia ada, berusaha, bersemangat dan taat setia kepada kumpulan dan syarikat SNE sehingga menyebabkan berlakunya momentum kumpulan baru yg lebih bertenaga dan berilmu.
Matlamat 1MG adalah untuk mewujudkan sistem membina rakan usahawan yg berkualiti tinggi, iaitu syarikat yang diterajui oleh seorang dan pemimpin gen Y.
Walaupun pada masa ini 1MG masih berusaha melahirkan ketua- ketua baru, kumpulan ini telah berjanji akan memperluaskan jajahan ke seluruh Malaysia serta membebaskan setiap ahli perniagaan dari masalah kewangan dan ekonomi yg begitu mencabar.
info lanjut hubungi kami SEGERA!! 

No comments:

Post a Comment