Monday 6 June 2016

PILIHAN MAKANAN KESIHATAN SNE BULAN RAMADHAN dan SYAWAL

SeaBuck Activ menggunakan teknologi pengekstrakan terkini dalam penyediaannya demi memastikan bioketersediaan bahan-bahan aktif daripada tumbuh-tumbuhan semula jadi seperti Seabuckthorn, Radix Saussurea, kismis putih, Radix Glycyrrhizae dan Fructus Gardeniae tidak terjejas. Minuman yang sedap dan menyegarkan ini mudah diserap dan memberikan kesan yang pantas, efektif dan selamat dengan dos yang rendah. SeaBuck Activ memberikan manfaat penyahtoksikan yang automatik dan berkesan sambil menyingkirkan toksin dan logam berat daripada tubuh manusia, menguatkan fungsi imun, meningkatkan penghadaman, mengelakkan jangkitan sistem respirasi, dan sebagainya. Mencergaskan dan menyegarkan tubuh anda, nikmati kehidupan yang lebih sihat! 

Dengan menggabungkan barli tanpa sekam, buah seabuckthorn dan 18 jenis sayur-sayuran dan buah-buahan, produk terbaru SNE - 8118 Biofood telah berjaya dihasilkan. Barli tanpa sekam adalah sejenis bijirin keluarga genus hordeum. Manakala barli tanpa sekam yang terkandungkan dalam 8118 Biofood tumbuh pada ketinggian 3800 meter di atas paras laut Tibet. Jadi, kualiti terbaik adalah terjamin. Digabun dengan ‘superfruit’ seabuckthorn, 811 Biofood yang hebat ini telah dilahirkan. 


 Satu-satunya minuman kesihatan kopi kacang soya dengan intipati Seabuckthorn

Excel Tea diperbuat daripada tumbuh-tumbuhan asli dan semulajadi seperti buah hawthorn, stigma jagung, daun seabuckthorn dan aloe vera yang bermanfaat kepada kesihatan manusia. Kandungan aktif nutrisinya diekstrak melalui penggunaan teknologi moden.


Nak tahu lanjut tentang cara pemakanan produk kesihatan tersebut diatas pada bulan Ramadhan dan Syawal sila whatsapp : 0102367509 / 0123253048


No comments:

Post a Comment